Kommentarer:

1 D. :

Hej Fadile, jag hittade hit via FB vilken bra blogg. Älskar mat tipsen 😊 Jag har en fråga, jag har äntligen kommit igång med träningen, jag vill gå ner i vikt helst inte bygga muskler inte just nu i alla fall. Jag har mest fett på låren, har du några tips om bra övningar osv? Känner att löpbandet blir så enformigt. Ha det bra och all lycka med din träning 😘

Svar: Hej D.
Va kul att du hittade hit, och hoppas att du fortsätter att titta in😊 Det var även mitt mål att först gå ner i vikt för att sedan bygga upp muskler! Låren är ett svåraste stället att få bort fett på. Då jag själv haft mest problem med mina lår och mage. Jag tränar väldigt ofta och har inte sett så himla stor skillnad där. Men man måste ha tålamod! Och det finns ingen "enkel" väg till att då smalare lår. Utan det är cardio som gäller men du behöver även kombinera det med styrketräning! Jag kör mycket intervaller! Kram 💕
Fadile Ibrahimi

Kommentera här: