Känner mig helt slut i kroppen

Hej på er! ❤️

Jag har känt mig helt slut nu ett par dagar. Känner att jag knappt har någon energi kvar i min kropp längre..
Jag tror att jag jobbar för mycket, har jobbat måndag-fredag och sen imorgon (söndag) och måndag. Sen träning efter jobbet.. sen vill jag ju hålla er uppdaterade här!

Jag är även orolig över mitt hår som jag fortsätter tappa.. har nu börjat äta B12 vitamintabletter som jag ska ta en om dagen av. Någon som provat det?

Men men... nog tjatat..

Jag tänkte jag skulle visa er min lördag i bilder!

Kram till er alla,
Ha en underbar kväll! ❤️

Kommentarer:

1 Edita:

Ska du o din kille ha bröllop? Längtar du efter barn? Tips på andra albaner som bloggar? Puuusss ❤️❤️❤️

Svar: Hej! ❤️ Ja, förhoppningsvis efter vi har flyttat in i vårt radhus. Men jag känner mig redan gift med min man, det är han jag ska vara oavsett vad. 😊 Jag längtar efter barn ja, men allt har sin tid! Har faktiskt inte koll på andra albaners bloggar! Kraaam
Fadile Ibrahimi

Kommentera här: