"Jag vill inte mer"

Hej alla 💕

Vad ska jag sÀga om min vecka och min kost? Jag har haft en "svacka" kan jag sÀga. Min kost har inte varit som den brukar och jag har Àtit sÄnt som jag inte "ska". Varför? Jag vet inte. Har helt enkelt inte haft nÄgon motivation efter lördagen. Kan det vara det att vintern helt plötsligt bara kom sÄ fort? Jag vet inte? Och ÀndÄ tÀnker min hjÀrna: "det finns inga ursÀkter"..... Jag har helt enkelt inte nÄgon ursÀkt till varför. Men ibland tappar man helt enkelt orken och ett tag började jag tÀnka: "jag skiter i det hÀr, jag bryr mig inte lÀngre"

Men varför ska jag sluta kÀmpa nÀr jag kommit sÄhÀr lÄngt? Jag har gÄtt ner 6 kg, och byggt en hel massa muskler. För ingenting? Nej!!! Aldrig!!! Jag tÀnker inte ge upp!

SÄ ikvÀll (onsdag) var jag pÄ gymmet! Kl 22.00 Äkte jag dit och gav gÀrnet!

Ni kan om ni vill! Var starka mentalt bara!
Kram 💕

Kommentera hÀr: